כמה עולה מיחזור משכנתא?

  • כמה היית מוכן לשלם עבור שירות שחוסך לך 80,000 ש"ח?
  • למה יש גופים שגובים 5,000 ש"ח ויש גופים שגובים 20,000 ש"ח?
  • מחפש יועץ משכנתאות אמין, יעיל ואפקטיבי? (במחיר הוגן)

צוות היועצים של "משכנתא אונליין" יספק לך ייעוץ משכנתאות ברמה הכי גבוהה שיש, בעלות נמוכה וסופר משתלמת.
זה לא משנה אם מדובר במשכנתא ראשונה או בהליך מיחזור משכנתא, שכן החיסכון הוא אדיר!


מחיר קבוע לכל הלקוחות – Fixed Price

אצלנו אין כזה דבר לקוח מיוחד או לקוח מועדף. כל הלקוחות מוגדרים בתור לקוחות פרימיום, ועבור כולם נשקיע את מירב המאמצים לקבלת העסקה המשתלמת ביותר. מסיבה זו, אנו מחייבים את כל הלקוחות בתשלום קבוע, אחיד והוגן – שנגזר מכמות השעות הממוצעת שמשקיעים בכל עסקה.

מה זה כולל?

1 – ייעוץ ראשוני חינם, עם יועץ משכנתאות סופר-מקצועי (כולל בדיקת כדאיות)
2 – בניית תמהיל אופטימלי, בהתאם לתנאי השוק ולצרכיך האישיים
3 – במידת הצורך, פגישות פיסיות אצלנו או בבית הלקוח
4 – ביצוע "מכרז ריביות" מתוחכם מול מגוון בנקי משכנתאות
5 – ניהול מו"מ מול הבנקים שהגישו את ההצעות האטרקטיביות ביותר
6 – הגשת הטפסים לבנק וניהול כל התקשורת מולו

*אנו מתגאים בשירות מהיר, יעיל ואדיב במיוחד!

כמה עולה מיחזור משכנתא? כמה משלמים בתכל'ס?

שירות ייעוץ משכנתאות או מחזור משכנתא קיימת, עולה בסביבות 6,000-8,000 ש"ח. אנו משתדלים לגבות תשלום אחיד מכל הלקוחות, יחד עם זאת יתכנו הבדלים קטנים בין עסקה לעסקה, בשל נתונים טכניים של התמהיל. כלומר תיתכן עלות גבוהה יותר בשל נתונים טכניים יותר מורכבים כמו צ'קים שחזרו בחשבון, תשלומי משכנתא שחזרו בעבר, עסקה בתוך המשפחה (מקור הכסף בהורים) וכו'. יחד עם זאת לא מדובר בתוספת משמעותית.

בכל מקרה ההתנהלות מולך היא שקופה לחלוטין, וכבר בתחילת התהליך נוכל לתת לך הערכת עלות מדויקת. גם במקרים של עסקה מורכבת, אנו עובדים לפי מחירון מסודר שנועד להבטיח לך שתקבל תמורה מלאה לכספך.



כמה עולה מיחזור משכנתא


מחזור משכנתא מחירים - כמה חברות אחרות גובות עבור אותו השירות?

לא תאמין, אבל יש חברות שגובות עבור אותו השירות 15,000-25,000 ש"ח. מדובר בחברות שמחשבות את העמלה שלהן כאחוז מתוך העסקה או כאחוז מתוך החיסכון בעסקה. כביכול זו נשמעת שיטה הוגנת, שכן היא מדרבנת את החברה להגדיל את כמות החיסכון.

אבל פה בדיוק הבעיה! שיטה זו יכולה לפגוע באובייקטיביות של הייעוץ באופן דרמטי.

שכן איך מחשבים את החיסכון המצטבר של המיחזור? מחשבים אותו על בסיס תמהיל ההשקעות החדש ועל בסיס תחזיות עתידיות בדגש על גובה האינפלציה. מי שרוצה להגדיל את כמות החיסכון המשוערת (בכל מחיר), יוכל לעשות זאת באמצעות 2 דברים פסולים:

1 - לספק לך תמהיל משכנתא מסוכן מדי - שבעתיד יוכל לסבך אותך

2 - או לחילופין "לשחק" עם התחזיות הכלכליות לעתיד, ובצורה זו לייצר מצג שווא של חיסכון. (למשל להזין אינפלציה 4% במקום 2%)

בשורה התחתונה , חברות אלו גובות המון כסף וזה פשוט לא הוגן עבור הלקוח.

מבחינתנו לא הוגן לגבות מהלקוח סכומים מוגזמים כאלו. אנו מסתפקים בתעריף הקבוע שצוין למעלה, ומשיגים עבור לקוחותינו חיסכון בלתי רגיל. יש לקוחות שחוסכים 80,000 ש"ח, יש לקוחות שחוסכים 150,000 ש"ח ויש לקוחות שגם חוסכים 400,000 ש"ח.

הצוות שלנו מורכב מנבחרת של כלכלנים, רובם יוצאי המערכת הבנקאית, שעובדים עבורך במלוא המרץ. אנו מכירים את המערכת מבפנים ולכן יודעים בדיוק כיצד לחסוך הוצאות מיותרות.

מיחזור משכנתא - מהם שלבי התהליך? לחץ להסבר קצר

יש גופים יותר זולים מכם?

לא בדיוק. ישנם גורמים נוספים בשוק אשר עובדים תמורת עמלה של 7,000 ש"ח ומעלה. בד"כ מדובר בגורמים פרטיים כלומר פרילנסרים שעובדים לבד ומנסים לתת ללקוח את אותו השירות. בפועל, אין לגורמים אלו את הכוח לנהל מו"מ מספיק אגרסיבי ואפקטיבי מול המערכת הבנקאית. שכן כדי להגיע לתוצאה האופטימלית, יש לנהל מו"מ מתמשך מול מספר בנקים, וזה דורש לא מעט שעות עבודה.

מחזור משכנתא מחירים - בשורה התחתונה, מבחינת עלות אנחנו מספקים שירות במחיר סופר אטרקטיבי. ומבחינת התוצאה הסופית ללקוח, אנחנו מספקים שירות ברמה הכי גבוהה שיש ולכן החבילה שלנו היא משתלמת ביותר. ברגע שתיצור עמנו קשר, תרגיש מיד בהבדל!

אפשרות נוספת - תשלום עבור בניית תמהיל בלבד (2,300 ש"ח)

ישנם לקוחות שמבינים את חשיבות הייעוץ, ועדיין מעוניינים לחסוך כסף בכל מחיר. עבור לקוחות אלו, קיים מסלול של ייעוץ מקוצר, שאינו כולל את ניהול המו"מ מול הבנקים ואינו כולל את "מכרז הריביות". מה כולל ייעוץ זה? הייעוץ כולל בניית תמהיל משכנתא אופטימלי, אשר הותאם במיוחד ללקוח ומבין בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים. עם תמהיל זו תוכל לגשת למגוון בנקים בעצמך, לנהל מולם את המו"מ כפי שאתה מעוניין.

מבחינתנו מדובר באופציה פחות מומלצת, אבל זה בהחלט לשיקול דעתך.

תשלום על בסיס הצלחה בלבד!


חשוב להדגיש. אתה לא משלם על האויר ולא על מאמצים כאלו ואחרים שלא הניבו פירות. המטרה שלנו היא להביא אותך לחתימה על עסקת משכנתא חדשה, בתנאים הכי טובים בשוק. כלומר רק במידה והעסקה נחתמה בפועל, יגבה ממך תשלום כלשהו.

העלות של השירות לא בהכרח "תכאב" לך בכיס

בכל מקרה, לא תמיד תצטרך להוציא את הכסף הזה מהכיס שלך.
שכן עלות השירות מגולמת במסגרת חישוב הכדאיות הכללי של העסקה, וביחד עם שאר ההוצאות של ההליך.

כלומר במסגרת בניית התמהיל החדש, תשולב העלות (באופן שקוף לחלוטין) ביחד עם שאר עלויות העסקה, ואז יהיה לך מאיפה לשלם את העלות בלי שום בעיה. תשלום סמלי עבור שירות שחוסך לך עשרות אלפי שקלים ומאפשר לך להשיג את התנאים הכי טובים בשוק.

עשרות לקוחות מרוצים מדי חודש

עם ההצלחה שלנו קשה להתווכח. מדי חודש אנו ממחזרים עשרות משכנתאות חדשות, תוך חיסכון כספי אדיר לכל לקוח. זה לא משנה אם זו המשכנתא הראשונה שלך, השנייה או השלישית. ב90% מהמקרים אנו יודעים ליצר חיסכון משמעותי, וזאת תוך שימוש בכל הכלים העומדים ברשותנו.

כאמור, הצוות שלנו מגיע מתוך המערכת, וביצע כמות אדירה של עסקאות דומות. אנחנו כאן לשירותך!


יש לך שאלה? רוצה לקבל מידע מקצועי? צור קשר לקבלת ייעוץ ראשוני חינם