מחזור משכנתא שחוסך עשרות אלפי שקלים

  • מדוע מחזור משכנתא משתלם כל כך?
  • למה כמעט כל אחד יכול למחזר את המשכנתא?
  • כמה כסף יוצא לי מזה?
צפה עכשיו - הסבר קצר למה כדאי למחזר משכנתא דווקא איתנו! (02:44)





זה בכלל לא משנה אם אתה מעוניין לקחת משכנתא חדשה, או למחזר משכנתא ישנה.

ידע = כוח

צוות היועצים שלנו (יוצאי בנקים) כאן כדי לתת לך ייעוץ ראשוני חינם, בדרך ללקיחת משכנתא בתנאים הטובים ביותר בשוק. אחרי שתחתום על כל המסמכים לא תאמין אילו תנאים טובים קיבלת!

פעם הבנקים היו יכולים לחגוג עליך. כיום ניתן לבצע השוואת מחירים חכמה ולחסוך עשרות אלפי ש"ח.

אז למה אתה מחכה? צור עמנו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

מה מיוחד בשירות שלנו?

ישנם הרבה גופים במשק אשר מספקים ייעוץ משכנתאות, אבל שירות כמו שלנו, כנראה לא תקבל באף מקום אחר. אצלנו כל לקוח הוא מיוחד, ויש למצוא עבורו את תמהיל המשכנתא האופטימלי. אצלנו אתה במרכז ולא הבנקים. באמצעות "מכרז ריביות" נדאג שכל בנק ישלח לך את ההצעה הכי טובה שלו, וכך נבטיח שתחסוך בעסקה עשרות אלפי שקלים.

יותר מכך, בתור גוף אמין, מקצועי ומסודר - הבנקים כבר סומכים עלינו בעיניים עצומות. אם אנחנו דורשים תנאים מסוימים עבור לקוח שלנו, כנראה שהלקוח יקבל אותם. רוב הבנקים אפילו מאפשרים לנו להחתים אותך על הניירת, במקום שתצטרך להגיע אליהם לחתימה. הכל נעשה במטרה לחסוך ממך בירוקרטיה מיותר, בזבוז זמן והרבה כאבי ראש. אם בתחומים אחרים אתה מבצע השוואת מחירים, מדוע לא במשכנתא?

בונים עבורך תמהיל משכנתא אופטימלי

בניית תמהיל אידיאלי זו אומנות של ממש. יש להביא בחשבון מגוון אדיר של פרמטרים שונים: מהם תנאי המשכנתא המקורית, רמת ההכנסה, יכולת ההחזר החודשית, משך הזמן, שווי הנכס, ביטוחים, רמת הריבית במשק, תחזיות אינפלציה, תקנות בנק ישראל ועוד ועוד. המטרה היא לבנות עבורך תמהיל שמצד אחד יוריד את סכום המשכנתא הכללי, וזאת תוך נטילת סיכונים מחושבים בלבד (ולא מוגזמים!).

בניית תמהיל חכם, מוזילה את המשכנתא בצורה דרמטית, והופכת את החיים שלך להרבה יותר פשוטים. במקרים רבים נוכל להציע לך מספר אפשרויות, ואתה תהיה זה שתבחר את האופציה שנראית לך הכי טובה (לאחר שתקבל הסבר מפורט). בתור אדם פרטי, כנראה שאין לך מספיק מידע בנושא, ולכן מומלץ מאד להתייעץ עם יועץ משכנתאת פרטי.

>> כמה עולה ייעוץ משכנתא? לחץ כאן
>> למה מיחזור משכנתא כל כך משתלם? צפה עכשיו

משכנתא

מה זה "מכרז ריביות"?

אחרי שנרכיב עבורך את התמהיל האופטימלי, נפנה על הבנקים (בד"כ 4-5 בנקים לפחות). נעדכן את הבנקים לגבי התמהיל המבוקש, וכל בנק יידרש לשלוח אלינו את התנאים הכי טובים שהוא מוכן לתת לך. אגב, ברגע שהבנק רואה שהצוות של "משכנתא אונליין" הגיש את הבקשה, הוא מבין שעליו לשלוח הצעה תחרותית, שכן הצוות שלנו מורכב מהרבה יוצאי בנקים.

ברגע שנקבל את ההצעות של הבנקים, נסנן את ההצעות הרלוונטיות. בשלב שני, נוכל אף לבקש מבנק מסוים לשפר את ההצעה שלו, וזאת כדי להגיע לתוצאה הכי טובה שיש. בשורה התחתונה, אף אדם פרטי לא יוכל להגיע לרמת החיסכון שהצוות שלנו ישיג עבורך. ולכן העלות של השירות משתלמת מאד. במובנים מסוימים היא זניחה אל מול רמת החיסכון האדירה הזו.

השירות שלנו זול מאד - תבדוק בעצמך ותגיע לאותה המסקנה!

קודם כל, התשלום הוא על בסיס הצלחה בלבד. גם אם עבדנו על העסקה שלך במשך שבועות רבים, ובסוף לא נסגרה עסקה, לא תחויב בשקל אחד. מעבר לכך, התשלום עצמו הוא קבוע מראש. כך שזה לא משנה אם חסכת 50,000 ש"ח או 100,000 ש"ח, גובה התשלום הוא קבוע והוגן מאד.

חברות אחרות למשל, עשויות לגבות אחוז מתוך החיסכון הכללי. בצורה כזו אתה יכול למצוא את עצמך משלם 20,000 ש"ח יותר עבור אותו השירות בדיוק. ממש אין צורך. אנחנו כאן כדי לתת לך את השירות הכי טוב שיש. בסיום העסקה תרגיש שעשית את עסקת חייך.

>> יש לך שאלה? רוצה לקבל מידע כללי? לחץ כאן לייעוץ ראשוני חינם



מדריכים

צור קשר

  1.  

-
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו